Da'n före da'n före dopparedan

Ja, det är redan jul nu. Tänk när jag satt på skattekontoret i somras och sa att det snart är vinter och jul... det känns som om det vore igår bara. Mina arbetskamrater höll nog på att ha ihjäl mig flera gånger då, haha.

Idag har jag tagit det lugnt och städat en del. Försöker ladda upp för en relativt sömnlös helg. Jobbar både fredag och lördag och kommer inte hinna sova något nämnvärt efter jobbet någon av dagarna. Imorrn är det fullt upp och på lördag likaså. Lördag kväll kommer jag nog att somna gott i alla fall, det är ett som är säkert. Synd att sova bort hela födelsedagen på söndag men har ju inte någonting planerat i år, inte orkat ta tag i nåt för det är ändå aldrig någon som har pengar eller kan offra sig att komma och hitta på något så det får bli lugnt.

Vet inte hur jag har lyckats planera dagen imorgon, men just nu ser det faktskt ut som att allting går ihop. Har inte tid med några förseningar eller maskande från min sida dock för då spricker alltihop. Som ett tappat ägg på ett betonggolv.
  • Handla mat, handla lite annat, mocka till Lady, lunch med LindaMarie, lite klippning, åka iväg och fixa annat, hem och tvätta, slå in julklappar....

Så ser dagen ut ungefär. Hinner inte med mer än nån timmes sömn, max två, på morgonen innan det är dags att ge sig ut för att ta tag i dagen. Listor är skrivna och plånboken redo. Magen ska vara tom så jag får ner massor med mat i den också, haha.



Julklappar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback