Retur

Igår fick jag provat alla kläder som jag köpte i måndags. Nästan ingenting var på rean, men så brukar det vara med mig. Gick igenom rean noga men hittade som vanligt ingenting av värde där. Det är nog en gammal arbetsskada jag har fått, jag vet vad rean innebär och är egentligen.

Köpte i alla fall en jättefin stickad öppen kofta på H&M som jag tittat på hur länge som helst. Tycker den är jättefin verkligen, men den sticks! Nåt så vansinnigt! Jag hatar tröjor som sticks, får panik på dem rent ut sagt. Så den ska jag åka och lämna tillbaka idag tänkte jag. Den kostade 399 kr så det är ingenting man behåller för att man kanske kommer använda den nån gång. Behöver ändå ut och köpa ett till täcke till sängen, ber till gud att det finns i alla fall ett kvar i butiken så jag slipper gå och stressa över att jag bara har ett. Ska ju bädda i dem i eftermiddag sen eftersom det ska bli minusgrader i helgen nu.

Förutom den fina tröjan var allt annat bra - underkläder, toppar, tröjor. Brukar ha rätt bra koll, provar sällan i butiken. I måndags orkade jag verkligen inte med allt folk överallt, det kändes som om det var lika bra att köpa och prova hemma istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback