2011-11-05

God morgon!

Inatt har jag varit ledig. Kroppen vaknade ändå klockan två, och jag fick självklart panik för jag trodde jag försovit mig. Så jag kastade mig upp, drog på mig kläder och kutade ner mot bilen. Men när jag var ute genom porten gick det upp för mig att jag var ledig idag, så det var ju bara att gå upp och lägga sig igen. Skönt fast ändå inte. Hade jag inte kunnat komma på det innan jag kastade mig upp ur sängen?

Så istället för att vara pigg nu så är jag trött. Jag ska äta lite frukost och sen åka till stallet, E ska vara med på klubbhoppningen och jag har lovat att vara där i tid så jag kan filma henne denna gången. Förra gången försov jag mig och missade hennes ritt precis, så det var lite störande faktiskt.

Men vi hörs sen! Håll tummar och tår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback