Breaking Dawn

Igår var det biodags. Det var världspremiären av Breaking Dawn, första delen av den fjärde och sista filmen i serien. Självklart måste man se den! Jag har läst böckerna, och brukar inte känna mig nöjd riktigt sådär när jag får se filmen, men jag var faktiskt nöjd igår. Eller i morses om man ska vara riktigt noga eftersom klockan faktiskt var 02. Jag gick ut nöjd från biografen och hade behov av att se mer. Den här väntan på slutet där allting händer är värdelös verkligen, haha.

Det är lite kul att alla ska ha så bråttom ut från biografen så fort eftertexterna börjar rulla. Jag har aldrig det, jag har lärt mig att det kan komma överraskningar. Det har det gjort i Harry Potter och Pirates of the Caribbean, och Breaking Dawn nu var inget undantag. Mitt i eftertexterna kom en filmsnutt. Hoppas ni inte hade så bråttom ut att ni missade den!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback