Chaffis

Denna kväll har jag åkt på att vara chaufför åt mamma och pappa. De är i Trollhättan och kollar på Joe Labero på Älvhögsborg. Fick köra in dem förut, de åkte tidigare för de skulle äta på någon kinarestaurang innan, och ska hämta dem när det är slut om ungefär två timmar.
Just nu sitter jag i Vargön, Izza är med också och gör av med lite energi. Har ätit pizza med Therese och jag orkar inte åka hem igen. Då kommer jag bara bli lat och somna eller någonting så det är lika bra jag är kvar här.

Har börjat kolla lite mer seriöst på julklappar nu också. Har ju några stycken klara men har en del kvar. Jag gillar kvantitet framför kvalitet. Nej, men det är lite kul att hitta små roliga klappar till folk. De behöver inte vara sådär sjukt seriösa utan det är roligt med lite humor också. Har fått gjort dem lätta och sitter nu fast med en massa funderingar som snurrar. Tror jag ska ta och beställa några, så fort jag lyckas bestämma mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback