Hurtig på morgonkvisten

Jag känner mig sjukt duktig just nu. Är så trött så jag nog skulle kunna somna ståendes, men jag håller på att tvätta och grejja lite. Galenskap på allra högsta nivå. Vill alltid ha kvällspassen, men de är ju alltid upptagna på de dagarna jag kan numera så det skiter sig hela tiden med tvätten. Hoppas det finns nåt kvällspass innan nästa helg, har ju lite jul som ska tvättas upp innan man tar fram det.
Ska snart hiva in andra omgången tvätt och passa på att ta en dusch medan de maskinerna går, så kanske jag vaknar till liv lite och samtidigt får upp lite värme.

Som vanligt så trodde jag inte heller att jag hade så mycket tvätt, men det hade jag självklart. Eller ja, rätt lite tvätt med tanke på att det var ett tag sen jag tvättade senast, men fortfarande alldeles för mycket mot vad jag ville att det skulle vara.

När min tvätt är klar, gissar på att det blir framåt 12-tiden först när tiden är slut, så ska jag ta en tupplur på nån timme eller två. Mer borde jag egentligen ta, men jag tar nog igen det ikväll istället. Kanske. Man vet aldrig numera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback