Kort arbetsdag

Jag är så trött. Idag har jag inte kört Vänersborgaren pga. att jag var tvungen att dra in till skolan tidigt. Så jag åkte hem direkt när jag var klar 5:30 i morse, åt frukost och sov en timme innan det var dags att ta sig upp och knata iväg. Nu är jag hemma en stund och sen är planen att jag ska iväg igen om det inte blir några ändringar.

Rören spolas i huset idag. De är nånstans i närheten av min lägenhet låter det som men jag vet inte riktigt vart. Sitter och väntar på att de ska komma hit nu och föra ett himla oväsen också. Förhoppningsvis hinner jag iväg innan de kommer hit, så slipper jag lyssna på skräpet.

Jag vill diska, men jag får inte spola vatten i rören när de grejjar med några andra rör. Störande när man faktiskt vill städa och grejja för en gångs skull. Får äta mat istället, hungrig som tusan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback