Söndag

Slut på helgen och snart dags att jobba igen. Jag skulle lätt kunna vänja mig vid att få sova på nätterna och vara vaken på dagen. Har inga problem med att vakna tidigt, bara jag får sova 8 timmar i sträck. Ge mig ett 9-17 jobb?

Idag är planen en uteritt med Lady. Dock ser det ju ut som fan överallt ute så vet inte riktigt var jag ska rida. Eventuellt samma tur runt Öxnered som jag tog i måndags för den funkar rätt bra trots att det är lerigt på en hel del ställen. Annars blir det en kortare runda någon annanstans, får se lite vad jag känner för. Huvudsaken är att hon får röra på sig en stund i alla fall.

Sen ska jag åka och tigga mat av mamma, för det är jag bra på. Speciellt när det var prat om stek. En sån har jag i kylen som jag ska göra själv någon dag, men kan jag slippa idag så är ju det bra, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback