Trött och hungrig

Min klocka ringer 11:30 som vanligt. Och som vanligt har jag jättesvårt att komma upp då, men vill ändå tvinga mig själv just för att inte hela den ljusa tiden på dagen ska försvinna för mig. Hade inte överlevt vintern då.

Min snälla mamma har varit på Hööks idag och köpt ett koppjärn till min sadel! Yay! Så om jag kan få min syster att ta med den till skolan imorrn så kan jag "installera" den i sadeln och prova den lite lätt innan hon rider en stund. Hoppas, hoppas, hoppas att det funkar så jag slipper helvetet med att hitta en ny sadel till Lady!!

Nu ska jag ge Izza mat, tömma hennes låda och sen fixa iordning mig själv. Ska åka och handla lite mat, posta en jävla massa paket samt köpa en Bingolott. Ikväll är det jubileum och jag kan bara inte missa det. Inte när Loket är tillbaka med några gamla favoritspel. Inte en chans! Och ska jag titta så kan jag ju lika gärna ha en lott faktiskt.

Vi hörs sen kanske, uppdaterar om jag vinner miljoner, haha.

Kommentarer
Emma har skrivit:

SVAR: ja, det är sant. vi kan ju prova ett tag och se om det funkar, för det vore ju superba. :) blev hon vaccinerad i måndags förresten? :)

2011-11-18 @ 12:30:32 | http://emmasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback