Aouch

Igår var jag ute på dejt med min bror en sväng. Först till besiktningen och sen en tur till Överby. När Tobbe åkt hem och jag skulle gå och köpa massa saker som min syster lagt undan halkade jag i en entrédörr och skrapade upp ena knäet samt ena handen. Knäet var inte så farligt, det gick inte hål direkt där, men på handen gick det åt pipan. Skrapat upp ett sår som jag tror ska ha ihjäl mig, seriöst. Jag hoppas inte det blir infekterat och skit, för det orkar jag verkligen inte med. Har svårt att röra på handen som det är eftersom såret sitter så lägligt där man rör handen. En infektion på det och handen kommer inte gå att använda. Blödde liksom igenom två plåster inatt, på 4 timmars arbete, så tror inte det är så bra det där.

Efter 18 timmar och en dusch, rätt nice va?



För övrigt har jag väntat på posten som skulle komma med hår till mig, dags för hårförlängning igen. Men det kom inget hår. Så förlängningen blir inte förrän nästa vecka. Lite synd faktiskt, var så sugen på det nu! Men samtidigt var det kanske bra, för har ju stalljouren på lördag och det roligaste är väl inte att slita ut sprillans nytt hår där det första man gör.

Så istället för att åka till LindaMarie och göra en hårförlängning ska jag åka och handla mat, för det glömde jag av igår. Kom på det hemma först, att oj då - mat skulle jag ju visst ha också. Jag ska bara orka leta mig iväg nu, men borde verkligen göra det för imorrn kommer jag nog inte vilja lämna lägenheten mer än nödvändigt. Fredag och allt, hihi. Dessutom måste jag ha plåster, för jag hade inte ett enda kvar hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback