Bra start på veckan

God morgon!

Vilket flyt jag hade på jobbet idag. Stressade inte, men hade bra tempo. Var klar 05:10 och kunde några minuter senare sätta mig i min bil och styra mot mamma och pappa i Vargön. Riktigt bra start på veckan, hoppas det kan hålla i sig för en gångs skull.

Klockan 8 ska Lady skos, är det planerat i alla fall, så då ska jag vara där ute är det tänkt. När hon är skodd ska jag ta mig en ridtur så jag får gjort det och slipper åka ut en gång till. Är det uppehåll blir det en uteritt, för jag känner mig inte på humör för att rida på banan idag igen, speciellt inte efter igår. Just på grund av igår så borde jag ta ett pass på banan, men jag orkar inte. Man får faktiskt ha sådana dagar med. Sen får jag planera lite med de kommande dagarna också då det blir både hoppträning och dressyrträning innan helgen så en uteritt gör nog gott för henne.

Och jag måste seriöst ta tag i klippningen också, hon blir ju svettig och fuktig för ingenting numera. Inte så roligt att lämna henne svettig på eftermiddagarna eller kvällarna nu när det börjar frysa på under nätterna. Jag måste få det gjort denna veckan.

Jag och Lady, 14e oktober


Det blir frukost här nu, jag är så hungrig nu så jag orkar inte vänta på att de ska vakna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback