Det har varit bättre

Så var det ju det här med aktiviteten igen då. Jag skyller på intressebrist, och framförallt ett händelselöst liv. Ska försöka skaffa energi och ett roligt liv nån dag - note to self.

Idag har jag lunchat med LindaMarie, sen for jag en sväng till Rusta och sen vidare till Coop för att handla lite mat. Nu sitter jag här hemma, med massor av god frukost att äta och det är jag supernöjd med. Men ett tag höll det på att inte bli nån mat för jag var så mätt efter lunchen så jag mådde illa när jag såg allt. Tokigt.
Ett tag nu har jag lyssnat på de "nya" grannarna ovanför som har disco igen. Fast jag hör bara basen som dunkar, och det är mer irriterande än att höra allt. De upprepar detta lite för ofta. Jag planerar att klaga. Men nu tröttnade jag och satte på min musik så då hör jag dem bara ibland istället.

Jag har slagit in de första julklapparna idag. Jag känner mig efter och blir självklart stressad. Förra året hade jag slagit in flera stycken vid den här tiden, och visste exakt vad jag skulle köpa till alla. Nu har jag inte en aning om vad jag ska köpa till nån, förutom de jag har skaffat redan. Eller jag har lite hum sådär, men får se hur det går med det.

Nu ska jag ta fram kvällsgodis och hitta en bra film eller två att kolla på.
Hoppas ni har en trevlig fredag, jag återkommer imorrn, kanske. Bäst att tillägga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback