Helgen som var

Goddagens!

Har inte orkat blogga någonting i helgen, har inte direkt varit hemma och när jag har varit det så har jag inte haft lust med annat än att kolla på film.

I lördags lånade jag Arom utav F och S igen, så jag och Therese tog en uteritt igen. Den här gången gick vi Silverstolpen, till baksidan av Överby och tillbaka. Det gick fint, men jag har hört någonting om träningsvärk, inte utav mig men utav nån annan, haha. Jag tog Lady, vilket nog var tur för hon var hur pigg som helst verkligen, och Therese fick ta Arom. Så det är nog därför hon har lite träningsvärk, för Arom har ett helt annat steg och en helt annan sadel än vad jag har till Lady.

Och på tal om sadlar, jag måste hitta en ny! Suck, jag hatar det. Någon som kan mycket om märken och modeller och så vidare? Behöver en sadel med låg/normal manke samt normal rygg. De sadlar jag kollar på är bara för breda ryggar, och det har inte Lady längre.
Den sadeln jag har funkar ju, men det märks att den inte ligger så bra längre för den ligger inte helt stilla. Den ligger liksom uppe på ryggen istället för att typ forma sig på ryggen. Hon får ju inte ont av den eller nåt alls, men tror den kan störa henne lite när den rör sig.

Nu ska jag ta fram mat ur frysen som ska få tina upp en stund medan jag städar, och sen blir det matfix. Lutar åt fläskfilé och potatisgratäng. Måste fixa innan det blir dåligt.

Kommentarer
Emma har skrivit:

jag har märkt att den åker fram lite nu det senaste. med detta schabraket funkar det rätt bra, men innan har den glidit fram ännu mer. jobbigt! :P

2011-10-11 @ 16:49:42 | http://emmasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback