Märkligt

Idag är det en sån där liten märklig dag. Jag får inte ordning på någonting känns det som.

Vill ha respons på saker jag säger men får ingenting. Jag har dock en tendens att stressa och vill ha svar direkt, men på vissa saker vet jag att det inte går. Jag är otålig, vill veta om jag ska backa några steg eller ta ett steg framåt. Men jag får lära mig att vissa saker tar lite längre tid än andra.
Även om jag är ledsen just nu, så är jag glad att jag sa precis hur jag är och varför det blir fel ibland. Allt jag kan göra nu är att hoppas på att jag har hittat rätt så att det finns förståelse för mig, så att jag inte står där ensam igen och undrar vad fan som hände.

En sak jag däremot har fått ordning på idag är lite svar angående varför mitt nya abonnemang inte kommit igång. Jag beställde ändå för några veckor sen och förväntade mig att allting skulle vara klart när jag hämtade ut den nya telefonen, men så var självklart inte fallet. Har gjort en nummerflytt från ett kontantkort till ett abonnemang, nytt nummer kommer alltså att komma till de som känner att de vill ha det, och det ska ta 1-3 dagar enligt hemsidan. Men nu har det gått väldigt många dagar sen jag gjorde min beställning och jag hade ju tyckt att de skulle ha jobbat på nummerflytten under tiden, men det har de inte gjort. Eller så har de gjort det men i så fall förstår jag inte varför det inte är färdigt nu.
Som svar på min fråga om varför det inte fungerar så fick jag att det ska komma igång den 6e oktober. Det är ju på torsdag. Hur lång tid som helst. Så nu ska jag packa ner min nya mobil i kartongen igen så jag slipper se den förrän på torsdag när jag ska prova igen om det fungerar.

Kommentarer
Zandra har skrivit:

I want it :P Inte för att det används direkt, gått så lång tid sen vi sågs men vi får väl ta o ta tag i det så att det kommer att användas! :)

2011-10-03 @ 18:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback