Muskelinflammation

Misstänker starkt att jag har åkt på det igen. Har haft ont 1-2 veckor nu och halsat Ipren till och från, för det kommer jag ihåg att läkaren frågade om jag gjort förra gången jag hade det. Det har hjälpt lika lite denna gången som det gjorde förra gången.

Har konstanst ont i axel och skulderblad på höger sida, hela armen känns varm och fingrarna svullnar upp och domnar bort mer eller mindre hela tiden - precis som förra gången.

Har läst på mig lite att inflammationer är återkommande, och det suger ju lite. Så nu får jag väl vackert ta och hålla mig vaken en liten stund till så att jag kan ringa vårdcentralen direkt när telefontiden öppnar...  och sen vänta på att de ska ringa upp igen. Hej då 100 kr på läkare, och över 250 kr på anti-inflammatoriskt. Så sugen på detta just nu!! ... eller inte.

Har förvarnat N inatt också ifall det blir så att jag inte får jobba. Man vet ju faktiskt aldrig. Rätt tungt att lasta i och ur alla buntar som jag gör varje natt, för att inte tala om att man hänger ut genom fönstret på bilen ibland och bara rent allmänt hittar på massa skit som inte hjälper en inflammation ett dugg eftersom man enbart ska vila när man har det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback