Pissigt värre

Jag somnade i morses, och glömde sen av att ringa. Typiskt mig. Så nu sitter jag här med rövont och Ipren-tabletter som inte hjälper ett skit typ. Heja mig! Men har i alla fall fått ringt sjukvårdsupplysningen... och de tyckte jag skulle ringa vårdcentralen på måndag. De ansåg det inte som såpass illa att jag skulle åka till jourcentralen, och jag är väl beredd att hålla med egentligen faktiskt. Men ska knapra högre dos av Ipren så länge och se om det gör det lite mer uthärdligt.

Jag har fått ett ryck och ska städa, eller åtminstone se hur långt jag kommer utan att jag börjar lipa. Det där med diska kan vi ju fetglömma, jag klarar inte ens en tallrik. Jag har försökt. Så imorrn när jag ändå ska till Vargön så får min disk åka med så jag får bort den. Eller ska jag kanske låta den ligga i några veckor till? Hmm... .

Nu får jag aktivera mig lite, bara att sitta här och skriva och pilla med datormusen gör att fingrarna domnar bort. Lagom mysigt sådär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback