Sökt lite extrajobb

Nu har jag varit duktig. Har sökt två extrajobb, det känns riktigt bra. Bara att sitta vid telefonen och vänta på återkoppling nu, precis som med allt annat. Jag fick mig ett ryck efter att jag läst på Aftonbladet att 500 personer kommer få gå från SAAB om den nya affären pch planen går igenom.

Nu tänkte jag unna mig lite frukost. Kanske köra en omgång disk först bara. Sen tänkte jag vara ute i stallet till typ 14-tiden eller gärna före det så jag hinner mocka och hämta in Lady, och kanske till och med rida iväg innan intaget vid 15-tiden. Nu är det vintertid och då ska hästarna in tidigt. I helgen ville de inte komma in förrän efter fem så det kan bli intressant det här.

Hörs sen, om jag kommer ihåg det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback