Tina VS postbudet

Mitt postbud muckar med mig. På riktigt. Sen jag satte upp min nya postlåda i somras har hon varit hemsk. Mer än så tänker jag inte säga... förutom att mitt hår visst hade gått ner i min postlåda igår, så hon hade inte alls varit tvungen att lämna det till Ica som hon har gjort.

Nåja... eftersom jag kör en ny filosofi och alltid ska se det positiva i allt, att allting har en mening, så får jag ju se det som så att jag får en anledning att lämna lägenheten idag och ta en promenad ner till stan för att hämta ut paketet. Solariumet ligger påvägen hem också, kanon.


Kommentarer
Zandra har skrivit:

Det är kanske posten själva som avgjort det o inte själva brevbärar-kvinnan ;)

2011-10-28 @ 21:10:58
Tina har skrivit:

Det tror jag inte, mitt postombud muckar med mig pga. min brevlåda ;) Hon har t.o.m. beklagat sig hos min pratglade granne, men inte till mig trots att jag träffat henne flera gånger sen jag bytte lådan :P

2011-10-30 @ 13:06:03 | http://tjockobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback