Fredagsmys

I morses/förmiddags var jag ute i stallet och kollade när Emma var med på en träningshoppning. Det gick superfint tyckte jag, Lady såg väldigt lugn och sansad ut jämfört med förra gången.

Nu sitter jag och tittar på Mysteriet på Greveholm. Greven har precis gjort entré typ, vet inte om jag är på avsnitt 19 eller 20 just nu. Haha, tänk att man var rädd för det där skelettet när det gick på tv. Tekniken har verkligen gått framåt sen dess får jag säga. Men i år säger de ju att en uppföljare ska komma, och vara julkalender så hoppas den är bra! Grevens Återkomst... låter spännande, med tanke på att han typ... frätte bort, haha.

Snart får det bli lite mat också. Ska sträcka mig så långt så att jag gör hamburgare, mer avancerat än så känner jag inte för att hitta på idag. Sen är jag dödligt sugen på godis också så hade egentligen haft lust att åka och köpa bl.a. det.. men snön bara vräker ner så jag vill inte lämna lägenheten mer idag. Vad hände med solen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback