Fyndat massor

Igår blev det verkligen en heldag ute. Jag förstår inte riktigt var tiden tar vägen någonstans när man är nere på GeKås. Vi var där bara några minuter efter 7 och kunde gå in direkt. Sen gick vi runt där inne tills 16:15 typ då vi ställde oss i kön. Var tar tiden vägen?! Tog två eller tre pauser, varav en för lunch, bara och resten av tiden gick vi runt i varuhuset.

På vägen hem stannade vi en liten snabbis på Ikea också. Skulle inte ha någonting men det hör till att stanna där av nån anledning. Men mamma handlade lite smått, bl.a. ett täcke till min syster, och jag hittade en bordstablett som jag ska ha som duk på min byrå och en förlängningskabel som jag behövde. Även en lykta jag slog sönder i fredags samt några blockljus som de hade fått in som nytt sortiment sen jag var där förra helgen.

Jag har inte orkat ta några bilder på någonting som jag köpte igår. Och dessutom har jag redan fått iväg hästsakerna till stallet och fått undan allt annat jag köpte med. Lite tråkigt, ibland kan jag liksom låta bli att packa upp saker för att de ska stå framme och påminna mig om att jag har köpt någonting rätt nyligen. Men i förmiddags innan jag åkte till stallet så fick jag ryck och packade upp allting.

Några av fynden är i alla fall:
  • Shorts, mjukisbyxor, linnen, tröjor, väskor, plånbok och en superfin vit jeansjacka. Det har jag velat ha länge!
  • Två schabrak, en stalltröja, strumpor (de går som smör), borstar och vitaminer. Laddade också upp med lite flugspray inför sommaren.
  • Hygienartiklar, hårfärg, nagellack o.s.v.

I övrigt kom ett nyckelskåp med hem, och en kul ram att spara pengar i. Det är alltså en sparbössa i en tavelram som man hänger på väggen. Tyckte den var lite charmig så ska sätta den på nån av mina väggar o börja spara mynt nu! Ska bli duktig på det också, haha!

Är mest nöjd med kläderna. Har jättesvårt för att hitta kläder numera, har blivit hur kräsen som helst. Speciellt nere i Ullared är det svårt, för där är det är alltid de stora storlekarna kvar, men igår var det nästan tvärtom. I alla fall på de kläderna som faktiskt föll mig i smaken, så det var kul att gå där bland galgarna för en gångs skull.

Ullared tänker jag inte nämna vad det gick på, haha.... Men Ikea kostade mig 138 kr bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback