Glad påsk!

Idag vankas det påskmiddag hos morbrorn och kusinen här i Trollhättan. Jag är hungrig så det passar mig utmärkt, haha. Blir väl lite spel och allmänt umgänge så kvällen blir väl inte hur lång som helst. Men lite RISK måste vi nog hinna med, hehe..

Imorgon är det klubbdressyr på ridskolan och Emma ska vara med på Lady, så jag ska åka dit och kolla. Tror det kommer gå bra, fast jag är lite nervös för dressyrstaketet. Lady har ju aldrig varit med på en dressyrtävling förut, så hon kanske tror att hon ska hoppa över staketet, haha. Men förhoppningsvis håller hon sig sansad och tar det som en vägg.

Förrästen så har jag långhelg nu. Hela två nätter ledigt. Väldigt skönt!
Men hej och hå, måste göra mig iordning så jag är klar när brorsan kommer om en stund!

Kommentarer
Emma har skrivit:

det var maaaaassa folk i ridhuset idag, så jag tog aldrig fram staketet. men det ska nog gå bra ändå tror jag. galoppen kommer gå åt helvete dock, haha. men traven och skritten ska nog gå hyfsat tror jag. :)

2012-04-07 @ 17:53:45 | http://emmasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback