Ledig lördag

Denna kvällen har jag uppdaterat mig på Once Upon a Time. Svensk tv har ju galet nog gjort säsongsuppehåll efter halva säsongen, men så kan man inte ha det. Har kollat igenom alla 18 avsnitt som finns nu, och jag tror jag dör. Helt sjukt spännande! Väntar som en galning på nästa avsnitt som kommer söndag kväll eller under måndagen.

Riktigt synd att det sen bara är 22 avsnitt totalt på hela säsongen. Tack och lov för att det finns många sagor här i världen så att man enkelt kan spinna vidare om det behövs!

Nu funderar jag snart på att krypa till kojs. Är lite seg, dock inte så trött, men för att inte vända på dygnet är det lika bra att lägga sig kanske...

Morgondagen blir lugn i alla fall. Ska kolla på världscupfinalen i hästhoppning på eftermiddagen men annars händer det ingenting. Kanske att jag får för mig att ta fram dammsugaren ett varv?

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback