Lugn fredag

Jag har lyckats vända runt mitt dygn lite. Det är inte bra. Måste snarast försöka ordna upp det... men det är lite jobbigt när de man vill prata med är uppe på kvällarna.

Idag blir det i alla fall lugnt. Ska tvätta om en kvart ungefär, och sen får jag fixa nåt att äta och städa. Izza är knäpp också, så hon står för lite av underhållningen. Far runt som ett jävla yrväder, och har börjat löpa igen. Egentligen skulle jag öppna dörren och låta henne gå ut i loftgången och springa av sig, men eftersom de fortfarande inte har grävt igen hålen på uteplatserna och de har lagat någonting så vill jag inte det ifall det är nåt medel som inte är så bra att få i sig. Kanske ska dra med henne ner i källaren en stund istället, haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback