Utefix

Här var det väldigt tyst. Nästan så man kan se hur buskbollarna susar förbi!
Har inte hänt så mycket heller så har inte känts som att det har behövts uppdateras någonting direkt. Det var i princip bara idag som jag hade lite roliga planer, men de gick i stöpet. Som vanligt.
 
Istället var jag nere på stan en snabb sväng och fixade lite smått som var tvunget att fixas, nu eller ganska snart. Sen kom jag hem och fick ett jätteryck på uteplatsen. Hade köpt jord häromdagen så fixade äntligen planteringen i mina två jättestora krukor, och sen rensade jag ogräs mellan plattorna. Insåg att jag inte gjort det en enda gång denna sommaren, och blev nog egentligen förvånad över att det faktiskt inte var mer ogräs ändå.
Men nu är det fint där ute. Sorterade även upp gamla växter som ska slängas och annat skräp som ska återvinnas så nu ska det bli ordning på torpet.
 
Nu sitter jag och lyssnar på regnet som droppar lite smått utanför, äter godis och kollar på Sunes Sommar. Ska nog ta och byta ut godiset mot lite glass och jordgubbar, innan de blir dåliga. Sen är jag typ helt färdig så får nog faktiskt bli sängen om inte allt för lång tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback