GBG Horse Show 2012

Fick ett infallsryck igår och ville boka biljetter till Göteborg Horse Show. Kikade snabbt in för att kolla om det fanns biljetter kvar till något bra, med en vecka kvar så är chansen rätt minimal. Men fick tag på biljetter till fredag förmiddag, helt okej. En internationell hoppning, en gymkhana och en stor dressyrklass. Har aldrig tittat på dressyr men ska faktiskt bli kul att se för en gångs skull. Skulle man tröttna (klassen håller ju på i över 4 timmar så lär nog göra det) är det ju bara att gå mot mässan istället liksom!

Jag har sovit gott idag. Kom hem lite före halv tio i förmiddags och slocknade nästan direkt. Glömde ju självklart ställa klockan men vaknade ändå vid halv tre, så det får jag vara nöjd med. Nu ska jag fixa mat, städa lite lätt och sen baka muffins tänkte jag. Brorsan kommer hit senare idag ev. och ska hjälpa mig lite med datorn så får väl ha något gott att bjuda på. Frysta kanelbullar smakar inte lika gott som nybakade muffins... + att jag har ett sjukt sockerbegär och måste ha någonting hemma att kunna tugga i mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback