Izadora, numera vuxen

Izza har blivit stor tjej denna helgen! Första löpet är igång! Började lite smått redan igår morse när jag hade åkt till jobbet tydligen, med överdriven pratgladhet. Märkte det sen när jag kom hem också att hon pratade mer än vad hon brukar men tänkte inte så mycket mer på det. I förmiddags fick jag sms av mamma som sa att hon löper. Ska bli spännande att se hur mycket sömn jag kommer få de närmsta dagarna nu!

Hon är ju väldigt kär i Linus, men han fattar ju absolut ingenting, haha!

Dags att ta kontakt med uppfödaren och se om hon har kvar sin hankatt också, för vill nog faktiskt ha i alla fall en kull med små bebisar. Till att börja med. Fler skadar ju inte. Men det beror ju på hur lätt jag kommer ha för att göra mig av med de små bollarna sen också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback