Jobbigt att behöva vänta

Har haft en bra helg. Tagit det rätt lugnt och bara gjort saker jag haft lust till. Eller så hade jag planerat helgen i alla fall - bara lugnt med massa gott att äta och en bra film eller två.

I söndags hade jag däremot stalljouren efter ett snabbt byte med M, och herregud vad ont i kroppen jag har. Eller hade, det mesta gick faktiskt över efter en 30 minuter lång dusch igår efter stallet. Kvar av värken är vänstra överarmen, nacken samt högra delen av ryggen. Fast där i ryggen har jag alltid ont, och det är ingen som vet varför. Tror jag ska offra pengar på massage, nån gång. Ha inte stalljouren med förkylning i kroppen!

Just nu sitter jag och väntar på besked från verkstaden angående bilen. Jag hoppas de hör av sig snart om att den är färdig, börjar liksom bli lite nervös nu. De stänger klockan 17 och det är lite drygt en timme kvar bara. Har de inte hunnit fixa med den så blir det lite kämpigt att ta sig till jobbet inatt. Eller egentligen är det inga problem då det bara är att låna mammas och pappas bil, men just för att det är onsdag imorgon så blir det bara massa krångel eftersom jag måste köra pappa till jobbet i så fall, och samtidigt lyckas köra mina dubbla rundor.

Ska hugga tag i min disk och sen se om jag får fram lite ork till att dammsuga också. Izza är överallt just nu, antalet hårtussar på mina mattor går inte ens att räkna.
Borde raka henne, seriöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback