Laddad!!

Trevlig dag idag!
Fick inte sova så mycket i förmiddags efter jobbet då de håller på att försöka såga sönder någonting runt stödpelaren på min uteplats. De har konstaterat att den är i rostfritt stål och har gjort sönder två skärblad på den. Kanske dags att ta till lite tyngre vapen då istället för att fortsätta med likadana? Det gör mig inte så mycket att jag inte fick sova efter jobbet, för då somnar jag desto bättre nu!

I alla fall, jag ska sätta mig och kolla på tv nu - Once Upon a Time. I pauserna ska jag packa ner kläder och diska lite lätt. Imorgon blir det en heldag i Göteborg, och eftersom jag känner mig själv rätt så kommer jag inte komma upp i tid innan jobbet för att packa då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback