Snart människa igen!

Börjar känna mig som en människa igen nu. Varit sjuk sen i söndags kväll. Det började med lite lätt halsont i lördags efter bion på kvällen, sen eskalerade det till feber, hosta, snuva o huvudvärk till på måndagen. Hela gårdagen var likadan och först på kvällen så lättade det.

Idag känner jag mig helt okej, bara lite galet seg efter att inte ha gjort någonting på flera dagar. Så ska ta mig en promenad sen. Tror det blir ner på stan en sväng, och sen en lite längre runda tillbaka - beroende på hur kallt det är. Klarar mig fint utan promenad om det är för kallt, haha.

Förhoppningsvis kommer ett paket jag beställde igår. Fått meddelande av både avsändare och posten att det är inlämnat och påväg så det borde hamna i brevlådan med posten inom två timmar. Inga stora saker jag beställt så jag förväntar mig att postbudet är smart, trots att hon hatar min brevlåda (som inte är för smal, som hon tycker den är.). Jag vet hur störande det är när man tycker så, men det är bara att bita ihop, göra sitt jobb och dela ut!! Min brevlåda är vid om man jämför med många, många andra lådor som folk har. Hon hade inte klarat en dag i ett villaområde med de låsta brevlådorna som har extremt smala öppningar!

Nu måste jag gå och rädda min katt. Hon har krupit in i mitt påslakan och det låter som om hon inte hittar ut igen, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback