Trasig kropp

Jag har rätt hög smärtgräns, kan ta väldigt mycket utan att klaga - så när jag klagar, då är det på riktigt och inte bara nåt litet fjantigt.

Som jag misstänkte så red jag sönder mig igår. Det är sorgligt att man inte ska kunna ta ett ordentligt ridpass utan att gå sönder! Jag glömde ta några Ipren innan jag åkte till stallet så fick inse att det inte blev någon ridning idag. Hade grova problem med att lägga i backen på bilen till att börja med - började nästan gråta, så ont gjorde det i armen. Okej, jag har haft ont i mina armar ett bra tag nu, men det har fungerat med Ipren. Men hur länge ska man behöva hålla på med det egentligen då? Till slut blir man ju imun, och det är ju inte meningen!

Imorgon får jag förvarna chefen om att jag ska ringa läkaren. Ipren hjälper mig bara tillfälligt numera, och även om jag undviker att gå till läkare så länge som det bara går så... jag pallar inte att gå runt och ha ont längre. Får se om det blir sjukskrivning eller inte, men med tanke på hur mycket buntar jag lyfter varje morgon så kommer det nog bli stopp. Hade varit lite skönt, fast samtidigt inte! Behöver jobba!

Nu ska jag fixa lite mat snabbt och sen kika på tv innan jag tar tag i lite städning här hemma. Ser ut som fan. Ska duscha och byta sängkläder med - sova superskönt var ordet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback