2012

Hoppas alla hade en trevlig nyårsafton! Jag hade det lugnt och stilla, som det ska vara. Lite firande vid tolvslaget i form av champagne, fast alkoholfritt för mig, fick det bli bara. Lite smällare och sen snabbt in igen, för det var ju riktigt kallt ute! Trodde man inte, men på en halvtimme ute så försvann känseln från mina tår! Kan också ha att göra med att skorna var nya och lite trånga, haha.

Izza är helt utslagen idag, man kan tro att hon har festat mer än jag igår. Hon sov, tror jag för jag har sovit som en stock, från när vi kom hem vid tre-tiden inatt till strax före tolv då hon ville ha mat. Sen var hon uppe en liten stund innan hon somnade igen. Nu ligger hon och sover i mitt knä, och jag hade gärna suttit kvar i soffan med henne i knäet hela kvällen, men jag har lite andra planer.

Har varit och hämtat mammas och pappas bil så ska göra mig iordning och sen åka till Uddevalla för bio och mat. Ska bli helnice verkligen, och jag hoppas både film och sällskap är trevligt.

Hoppas ni har en lugn dag, det förtjänar alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback