Lugn och skön dag!

Men se goddagens!

Jag tvättar och grejar just nu. Det är så tråkigt, men  kände att det var lika bra att ta tag i det medan man hade chansen. Så onödigt att boka om tiden för bara nån dag eller två bara för att man inte vill egentligen. Ska diska onsdagens disk, det blev lite. Brukar inte stå i köket så mycket bara för min egen skull, men trodde verkligen inte det skulle bli sån skillnad som det blev, haha.
Sen ska jag ta ner adventsstjärnan, det är ju redan dag för det idag. Det är lite tråkigt, för jag tycker verkligen den är så himla fin. Bästa köpet jag gjorde senast vi var i Ullared tror jag faktiskt!

Förutom tvätt, disk o byte av lampa i fönstret så ser dagen otroligt lugn ut. Ska nog unna mig att spela tv-spel eller något åt det hållet, just bara för att jag kan för en gångs skull.
Ska bli riktigt skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback