Nytt till hästen

Hööks har just nu 20 % på alla schabrak (samt även erbjudande på hundsortimentet) så jag tänkte passa på att åka dit och köpa ett schabrak eller två av den lite tjockare modellen. Det behövs till sadeln, då den ligger som bäst med något tjockt under. Har försökt hitta mina sadelpaddar, men fattar inte var jag har gjort av dem. Får kolla hos mamma en gång till bland mina prylar jag har där.

I alla fall - de har fått in ett schabrak i helfestliga färger. Färger som verkligen syns! Jag föll för ett orange när jag kollade på hemsidan, det tror jag min "köttebulle" skulle passa hur bra som helst i! Fanns i en skrikig grön färg också som var snygg, men den orangea såg bäst ut!

Finns matchande benlindor till så tror jag får köpa dem också, för nu får det nog vara dags att prova lindor på henne. Någon gång ska vara den första för allt! Tror inte hon kommer göra speciellt stort väsen av dem, förutom baktill kanske där hon är lite reserverad. Lite skillnad på en bakstrykappa längst ner på benet och en benlinda som sitter på betydligt större del av benet. Får se hur det går!

Bilder från Hööks


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback