Segt är bara förnamnet

Hej och hå!

Idag är det onsdag igen redan. Shit vad tiden går! Jag har som vanligt jobbat långpass idag, hela 7 timmar - haha! Helt död efter dessa mornar.

Fick 5 avhyvlingar på mitt andra område idag ockå. På TTElan, som jag inte ens delar ut där. Jag var nog lika förbannad som prenumeranterna när jag åkte ifrån den delen av distriktet sen. Så upprörd att jag fick ringa chefen och påpeka att de är riktigt förbannade just där eftersom tidningen uteblivit för dem igen. Latmask till tidningsbud, latmask till tidningsbud!

I alla fall... jag har sovit ett par timmar efter jobbet nu - som vanligt hör jag inte larmet kl. 14 utan sover en timme till. Antar att jag behövde det, igen. Hrm...

Nu är musiken på här och det ska städas. Om jag får upp rumpan ur soffan vill säga, är riktigt seg. Onsdagar är inte riktigt min dag, även om jag inte har så mycket att göra nu som tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback