Typiskt!

Idag var jag taggad på lite mer galoppträning. Det gick så himla bra i måndags när jag var ute på hoppbanan (förutom lite frustrationssparkar av Lady, haha) i en timme så jag ville prova lite mer idag. Däremot kom det ju snö inatt, så hoppbanan var ju inte att tänka på, men det nya ridhuset hade fungerat precis lika bra.

Tror ni inte då att när jag kommer till stallet och börjar rota i fickorna så har jag glömt nyckeln till skåpet? Självklart liksom. Och påsen med tvättade ridkläder hade jag glömt också! Hur smart var inte det på en skala egentligen? Så det blev ingen ridning alls idag. Jag får ta nya tag imorgon igen!

Nu är jag grymt sugen på pizza, så hade haft lust att beställa det egentligen. Men samtidigt mår jag illa så vill inte äta någonting heller. Knepigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback