Ullared

Idag har vi styrt bilen till Ullared! Är redan på plats sen läänge (de öppnade 7 och då stod vi i kön redan) och jag är helt övertygad om att jag lever livet just nu, haha.

Är inte ute efter så mycket, men har blivit så sugen när typ alla har åkt ner och fyndat massor med saker nu det senaste. Jag behöver bara ha lite saker till Lady, och sen ska jag jaga rätt på lite vår- och sommarkläder (hoppas att det finns i min storlek för en gångs skull) och lite småsaker till lägenheten. Det blir ju ett besök i slutet av juli sen med (i samband med det numera traditionella besöket på Vallarnas Friluftsteater)!

Hörs senare ikväll eventuellt med lite shoppingfynd!


Kommentarer
Zandra har skrivit:

Ännu aaaldrig varit där! :P

2012-04-01 @ 19:35:54
Tina har skrivit:

Vafan, du måste åka till Ullared ju!!

Speciellt nu när ni har hus också, finns massor med utrymme att fylla då ;)

2012-04-02 @ 14:34:51 | http://tjockobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback