Vårdcentralen

Denna vecka har jag spenderat ganska många timmar på vårdcentralen på mornarna. 1,5 timme onsdag och torsdag, och idag 2 timmar och 51 minuter. För vad? 11 minuters konsultation hos en läkare, inklusive blodprov för att kolla inflammationer osv. i kroppen. Man måste ju vara dum i huvudet på riktigt, haha.

Jag fick i alla fall mitt efterlängtade recept på starkare smärtlindring. Nu låter jag som en junkie, men det är jag inte! Bara i grymt behov av något som gör att jag kan leva lite igen.
Får svar på blodprovet först vecka 13, alltså inte nästa vecka utan nästa igen, och därefter skulle de ev. gå vidare då. Det är lite drygt, men vad ska man göra liksom..

Blev rekommenderad sjukgymnastik också... så borde väl gå och prova på det, om det inte är allt för dyrt. Vill inte ruinera mig själv, det är det inte värt..

Nålen de stack mig med idag var enorm. Större än de andra de alltid använt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback