Inte så aktiv

Hej hå, här var det livat...
Min dator är numera typ alltid avstängd, istället för tvärtom som det varit tidigare, så det blir inte av att jag bloggar på samma sätt längre. Vet inte vad jag gör på dagarna, men jag antar att jag håller igång bra ändå.

Jag har sjukt ont i min arm sen helgen. Har ridit barbacka lite granna, och det är grymt mycket mer ansträngande än att ha sadel. Min kropp mår inte bra. Och de där tabletterna jag fick för drygt en månad sen hos läkaren har inte hjälpt någonting nästan. Ska försöka komma ihåg att ringa imorgon bitti och se om jag kan få en tid så de får kolla mig igen. Vill inte ha ont!

För övrigt sitter jag nu också med feber, frossa och ett grymt illamående. Det är sjukt nice. Eller inte. Ska nog ta och sjukanmäla mig, för det är bara pest att sitta och köra bil när man inte mår bra. Hoppas det går över till på torsdag, då är det loppis i stallet och tanken är att jag ska ställa upp ett bord där. Men mår jag inte bra imorgon får jag nog avboka det, eller hitta nån annan som kan stå där istället för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback