Fullt med rosa reflexer

Jag gillar inte att prata om julklappar. Är en vuxen människa och enda anledningen till att man egentligen ger och får julklappar fortfarande är väl för att det är roligt. Jag gillar att köpa och ge bort, oavsett hur stressad jag är över det. Så jag tänker bara nämna en enda, såvida jag inte råkat kläcka något om nåt mer i ett annat inlägg redan.

Har ju köpt på mig rosa reflexer till Lady - reflexbenskydd (fram), benreflexer (bak) och brösta. Tittade även på det fleecefodrade ridtäcket när det kom och ville så gärna ha det för att matcha. Tänkte sen åka ut i mellandagarna och se om det kanske var rea på det eller nåt, men det behövde jag inte för fick det i julklapp. Mamma har väl läst eller hört mig tjata lite om att jag måste ha det så att det matchar.

Nu är ju problemet bara att jag har en gul jacka... så måste köpa en rosa, haha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback