Stalljour

Idag har det stått stalljour på schemat. Det har flutit på mycket bra får jag nog säga.
Var ute vid 7-tiden och fodrade. Därefter fick jag äran att gå ut och fixa stängslet mellan två hagar där tråden hängde, i mörkret kan tilläggas, och sedan var det dags att släppa ut vilddjuren.
Så fort de var ute allihopa tog vi en frukostpaus innan det var dags att börja mocka. Klockan var väl ungefär kvart i tio när vi började med mockningen, och då fixade jag Ladys innan jag gick in till lektionsstallen. Fem i halv tolv var båda stallen mockade och maten inlagd, vilket innebar att det var dags att lunchfodra i hagarna och sen åka hem.

Hann bara sitta framför tvn en timme hemma och sen duscha innan det var dags att åka och ta in dem igen. Nu ska jag strax åka tillbaka för kvällsfodringen och sen ska jag åka hem och kolla på film och sooooova. Inatt ringer klockan halv två igen, dags att jobba. Är sådär lagom taggad, men man måste ju leva också.

Min katt är galen by the way. Får frispel på mammas plastmattor, haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback