Vädret drar ner humöret

Jag vill verkligen inte gå ut idag. Det är så grått och tråkigt väder, jag vill bara vara inne med tända ljus och sitta i soffan under en filt. På detta så säger de ju att det ska komma in ytterligare ett stort oväder lagom  till Lucia, imorrn alltså, och jag känner bara - för helvete!

Måste i alla fall ta på mig och åka till stallet och mocka nu. Egentligen måste jag verkligen rida också, men jag har verkligen ingen lust till det. Nu går ju hästarna i en anna hage så nu har de ju lite bättre möjlighet att röra på sig åtminstone, så de inte blir halvt galna som de var ett tag förra veckan och veckan innan det.

När jag komer hem igen så blir det lite matlagning och sen en lugn dag. Ska lägga upp lite auktioner på Tradera tror jag och busa med Izza. Ska leta rätt på hennes favoritboll också, undrar var hon har lagt den nu - under sängen eller under soffan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback