Fullt upp hela tiden

God dag i stugan.
Håller på att tvätta nu. Det är inte riktigt vad jag ville spendera de här timmarna med, jag ville sova, men det är inte så mycket att göra när man måste tvätta. Har både mina kläder och en del av Ladys saker som behöver tvättas upp. Kommer få boka upp en tid till innan lördag då jag inte hinner med mer än det viktigaste till Lady idag.

När jag har tvättat klart ska jag äta snabbt ocg sen bege mig in till skolan en stund. Blir väl kvar där så länge jag orkar, sen måste jag hem och sova. Hur trött som helst när jag inte fått sova mer än nån timme efter jobbet idag. Jobbet flöt på bra i alla fall, var klar med första distriktet över en halvtimme tidigare än vad jag brukar på onsdagar så i slutändan var jag klar tidigare efter andra distriktet också. Hoppas det kan hålla i sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback