En vanlig dag på jobbet. Nästan.

Tokig morgon. Eller inte tokig egentligen, men det har hänt lite saker och jag är rätt förvånad. För att inte tala och fundersam och överraskad på samma gång. Det typ bara går runt i huvudet på mig. Men jag har mestadels haft rätt roligt och skrattat högt flera gånger (och tycker därmed att det är konstigt att jag inte fått skäll av prenumeranter som vaknat i trappuppgångarna).
Det handlar om en massa sms såklart. Snacka om råflört i timtal. Det är rätt lustigt ändå att man kan prata om helt konstiga saker men ändå så förstår man precis vad den andra personen egentligen är ute efter. Det säger väl rätt mycket om vad man kan om varandra.

Förutom detta så har jag assisterat Securitas lite när jag hittade en öppen dörr som, jag fick reda på lite senare, ledde rakt till en massa läkemedel. Tur man har privata nummer till vissa (läs: en person) så man lätt kan nå dem *blink blink*. Det var dagens goda gärning det, och klockan var inte ens 04:20 på morgonen. Så nu kan jag vara ett rövhål resten av dagen om jag vill, haha.

Nu ska jag ta en skål med yoghurt och sen ska jag sova. Hade tvättid men jag bokade om den, orkar inte hålla mig uppe eftersom jag har två hästar + en syster samt mig själv att hålla reda på i stallet idag. Inte för att det är jobbigt, men ibland orkar jag inte ens med bara en häst och mig själv, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback