Härliga lördag

Hej världen.

Idag ställde jag inte någon klocka på morgonen när jag gick och la mig, utan tänkte att jag skulle ta igen förlorad sömn, medan jag kan. Men tro fanken att man vaknar samma tid som när klockan brukar ringa ändå! Lagom irriterande. Men förhoppningsvis kommer jag i säng ikväll istället då.

Har lite att pilla med idag. Ska fixa bort Izza till Tobbe ikväll, han ska vara kattvakt imorrn, men innan det ska jag tvätta lite. Bokade dagens morgonpass igår eftermiddag, enda som fanns de närmaste dagarna, men insåg på jobbet inatt att jag inte skulle orka det så när jag kom hem gick jag ner för att boka ett pass i veckan istället. Men då hade jag sån tur att någon hade bokat om kvällspasset idag och det var ju bara så bra!

Dags att fixa lite mat nu först också, jag börjar nalla på kvällsgottet och det vill jag ju ha kvar tills ikväll innan jag går och lägger mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback