Rosa i vinter

I somras köpte jag en massa nya reflexer till Lady, allt i rosa. Så mycket finare än det där gula som varit det enda alternativet mer eller mindre.

Nu har ett ridtäcke i rosa reflex kommit också, och det måste jag ju självklart skaffa mig också. Kan ju inte ha ett gult ridtäcke och resten i rosa?! Nej usch så fult. Dock gillar jag inte priset. Det gula ridtäcket jag har kostade 349 kr och då är det fleecefodrat. Det här rosa kostar 150 kr mer. Är det bara för den avtagbara bröstan? En brösta har jag redan i rosa så betalar gärna mindre för att slippa den.

499 kr hos Hööks

Kommentarer
Zandra har skrivit:

Ja den där bröstan vart inte snygg :P

2011-10-28 @ 21:11:45
Tina har skrivit:

Tur att den är avtagbar :P

2011-10-30 @ 13:07:07 | http://tjockobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback