Solen skiner

Söndag, och idag skiner solen. Helt underbart.
Jag ska ut till stallet om en stund tänkte jag, är taggad på en uteritt. Men så kommer jag ihåg att Lady måste skos innan det ens är tal om att rida ut, så jag får nog vackert slita på ridbanan idag...

På väg ut till stallet måste jag stanna till på Granngården och köpa mat till Lady, nu är det bara att hoppas att de har den kvar för annars blir det inte roligt. Eller ja, då är det väl bara att köra på ridskolans hippo några dagar tills de får in fodret igen men det är inte så bra att byta fram och tillbaka hela tiden. Medan jag är där ska jag kolla om de har morötter också, för det har nog inte M ordnat. Det känns som om jag upprepar mig... tog jag den här biten igår redan?

Nåja, min mage är mättad nu så ska busa lite med Izza och sen åka. Idag när det är lite kyligare ute så får hon vara hemma så hon slipper frysa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback