Underbara lördag

Det är så himla skönt med helg, jag ska göra det jag är bäst på - ingenting.
Jag började dagen med att sova för länge. Vaknade till typ två timmar efter jag stängt av larmet, inte så jättebra, men jag tror att jag ska kunna somna utan problem ikväll ändå.

Har tagit en lång och mycket varm och underbar dusch och nu tänkte jag få bytt mina sängkläder. Annars blir det aldrig gjort. Den natten man faktiskt kan sova en hel natt får man passa på att byta, så sover man extra bra. Utöver det blir det inte så mycket aktivitet. Slog ju in julklapparna igår så det får bli en film eller typ tre ikväll bara. Men jag klagar inte på det.

Imorrn måste jag köpa en säck med mat till Lady också. Den är ju alltid extra rolig att få bara några dagar före lönen... Men hon måste ju ha sin mat. Får passa på att kolla efter en säck med morötter också, egentligen inte min tur att köpa men om jag ändå är där så kan jag ju lika gärna köpa en så får vi lösa det i efterhand.

Nä, sängklädesbyte och filmer var det!
Ha en trevlig lördag, vad ni nu kan tänkas hitta på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback