Vad tusan hände?

Var tusan tog min onsdag vägen egentligen? Jag kom hem närmare halv tio på förmiddagen, somnade en timme senare och gick upp ur sängen efter fyra på eftermiddagen. Sen duschade jag, åkte till mamma och åt lite mat och styrde sen vidare mot LindaMarie. Sen var jag hemma hos mig igen vid halv tio på kvällen typ, och somnade inte långt därefter. Meningsfull dag?

Idag tar jag igen det lite. Kommit upp i tid ur sängen och ska storstäda hela lägenheten innan jag åker till stallet om två timmar för att mocka och ta in hästarna. Jag har disk att diska, skräp att plocka från golvet, dammsugning, tork av köks- och badrumsgolvet samt byte av sängkläder att göra. Det borde jag ju hinna med, om jag bara sätter fart. Sen är ju armen ivägen, det är fortfarande ett faktum, men jag ska totalignorera den.

Förrästen... igår hittade jag en av Izzas leksaker i duschavloppet. Hon är duktig på att pilla loss det locket, jag förstår helt ärligt inte vad som är så facinerande med avloppet egentligen. Igår hade hon även tagit dit sin leksak. Tur att den flöt i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback