Vilken överraskning!

Lady blev inte skodd i morses. Vilken chock va?
Jag var riktigt duktig och var ute i stallet till prick klockan 8, men ingen Stefan. Så jag fixade mat, mockade, fixade vatten och borstade Lady. Klockan var närmare halv tio när jag ringde Stefan för tredje gången, då han äntligen svarade. Han skulle i alla fall inte komma ut förrän på kvällen pga. nåt strul så det var bara att skicka ut Lady i hagen och åka hem. Så nu hoppas jag verklgen att han är/har varit i stallet och skott henne för annars blir hela veckan fucked up.

Imorrn ska jag åka till Hööks. Enda dagen jag hinner typ, och under förutsättning att jag får låna mammas och pappas bil, min bil med 1,0 motor går inte så bra på motorväg. Jag behöver bland annat köpa ett nytt kopparjärn till sadeln, för den behöver komma upp fram igen, den ligger inte riktigt på henne framtill. Jag kom fram till att det var billigast att prova ett nytt järn för 300 kronor igen innan man går och letar efter en ny sadel för flera tusen.
Jag har också kollat på ett nytt fleecetäcke och behöver ett nytt ridtäcke i fleece också. Sålde de jag hade, ville inte ha dem haha (+ att passformen inte var nåt att hurra för längre), så nu måste jag köpa nytt. Det förra ridtäcket jag hade var det storlek 135 på, som damen har på sina täcken, men jag tyckte det var för litet så tror jag ska klämma till med storlek 145. Bättre med lite för stort.

Kommentarer
Zandra har skrivit:

Du vet gamla E6an finns kvar o där är det bara 70 ;)

2011-10-25 @ 19:36:16
Tina har skrivit:

Ja men då kommer man ju aldrig fram!! :D

2011-10-25 @ 19:41:40 | http://tjockobbe.blogg.se/
Zandra har skrivit:

Gör man ju..vi tar den vägen rätt ofta..o bara för att det står 70 så....behöver det ju inte vara det... ;)

2011-10-26 @ 09:53:17
Tina har skrivit:

Haha, det är ju iofs sant :P

2011-10-30 @ 13:07:47 | http://tjockobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback