Vill ha en stadig grund

Fy tusan vad snabbt saker kan gå från bra till dåligt bara för att jag är känslomässigt instabil.

Men seriöst, jag pallar inte att stå på någonting annat än en stadig grund. Det har jag nu, trodde jag hade det för ett tag sen men det hade jag visst inte. Letade mig upp på min egna stadiga mark igen och nu står jag där i valet o kvalet igen om jag ska våga chansa på att lämna min trygga mark och ge mig ut för att utforska nytt land.

Det upprör mer än jag visste, men hjälp mig istället för att gå ifrån mig då!

Kommentarer
Zandra har skrivit:

Äre kärlekskänslor?

2011-10-03 @ 12:24:14
Tina har skrivit:

Ja. Och jag blir verkligen inte klok på det.

Trodde att det kanske var nåt på gång igen, men så sket det sig precis som förra gången.

2011-10-03 @ 16:35:43 | http://tjockobbe.blogg.se/
Zandra har skrivit:

Med han tidningskillen..?

2011-10-03 @ 18:06:28
Tina har skrivit:

Tidningskillen? Nä, väktare ju :P

2011-10-03 @ 18:57:52 | http://tjockobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback